Call for parts

System Call for Parts umożliwia w prosty sposób usprawnienie komunikacji między operatorami maszyn a operatorami wózków widłowych oraz innych osób zaangażowanych w proces dostarczania komponentów do stacji roboczych.
Dzięki zastosowaniu prostej, jasnej i czytelnej komunikacji, opartej na przyciskach i lampkach, system zadaniowy staje się niezwykle prosty i przyjemny dla pracownika.

Operator wysyła informację o braku wybranego towaru do odpowiednich służb (najczęściej wózkowych), jednocześnie dzięki komunikacji dwukierunkowej wózkowy ma możliwość szybkiej odpowiedzi, tak aby operator wiedział, że ktoś zauważył i zareagował na jego wezwanie.

Dodatkowo system umożliwia zbieranie danych dotyczących ilości wezwań, czasów odpowiedzi jak i czasów wykonania zadania.

Zbierane dane mogą usprawnić proces produkcji oraz efektywne wspomóc zarządzanie zadaniami pracowników oraz magazynem.

Zapis webinaru „Call for parts” – Innowacyjny system zarządzania przepływem informacji w zakładach przemysłowych

Opis systemu „Call for parts”

Rozwiązanie to:

  • optymalizacja obiegu materiałów – minimalizacja stanów magazynowych, eliminacja przestojów i przyspieszenie przepływu towarów;
  • prosta i czytelna komunikacja pomiędzy obsługą maszyny a operatorami wózków widłowych lub służbami dostarczającymi komponenty do produkcji;
  • zarządzanie obiegiem informacji pomiędzy różnymi obszarami produkcji;
  • archiwizacja danych oraz wyliczanie odpowiednich wskaźników.

Dedykowany produkt do aplikacji, gdzie:

  • jest wiele stanowisk pracy, które muszą ze sobą współpracować na dużym obszarze;
  • potrzebna jest prosta, jasna i zrozumiała dla wszystkich komunikacja między stanowiskami i działami;
  • połączenie przewodowe jest dużym kosztem lub jest w ogóle niemożliwe;
  • zależy Państwu na usprawnieniu procesu produkcji – dzięki zbieraniu wyselekcjonowanych danych np. ilości wezwań, czasów odpowiedzi, oraz czasów wykonania zadania;
  • znajduje się dwóch lub więcej operatorów wózków widłowych